شاید میشد که عاشقت باشم


شاید میشد که عاشقت باشم

من وب راه انداختم که بنویسم...حالا چی میخوام بنویسم خدا میدونه


سلام بچه ها

من سرم با امتحانات گرمه...

دوست ندارم وقتمو با جروبحث با بعضیا از دست بدم.

خواه نرم باشی و خواه همچون سنگ                     آن را که نمی فهمد سخن،گفتن چه سود؟؟؟

بله...ترجیح میدم به امتحانام برسم تا مثل بعضیا که نمی تونن میان ترماشونو پاس کنن نشم

لوکس بلاگم یه کم با ورود من مشکل داره گاها نمیتونم وارد بشم...آخه نویسنده جدید وبم خیلی بو میده و کرم میریزه تو اینترنتم مشکل ایجاد کرده.

تونستمو وقت کردم سر میزنم شما فعلا با این آقای از خود راضی بسازید...چاره ای نیست دیگه.

راستی اون نویسنده جدیده خودمم"روح خبیث من ."برای ورود راحت تر به لوکس بلاگ این کارو کردم...

فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: روح خبیث من | تاريخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |